Stroom- of gasonderbreking
Heeft u geen stroom of gas? Vul uw postcode in en bekijk of er een storing is of werkzaamheden in uw buurt. Alle storingen en onderbrekingen door werkzaamheden vindt u hieronder.

Let op: Zodra een stroom- of gasstoring is gemeld, verschijnt deze binnen 15 minuten in het overzicht.
Ruikt u gas? Of vermoedt u een stroomstoring?
Bel naar het gratis Nationaal Storingsnummer en geef de gas- en/of stroomstoring aan ons door.
0800-900924/7 gratis bereikbaar.
Krijg ik compensatie na een storing?
Lees verder
Tips bij een stroom- of gasstoring
Lees verder
Valt uw omvormer uit?
Lees verder
Waar zijn we aan het werk?
Lees verder
Overbelast elektriciteitsstation voorkomen
In de lente en zomer is de kans op overbelasting van sommige elektriciteitsstations groter. Zeker wanneer er veel stroom wordt teruggeleverd en tegelijk weinig stroom wordt verbruikt. Wat doen wij om de kans op overbelasting te verkleinen? En hoe kunt u helpen?
Veelgestelde vragen over onderbrekingen
- Hoe kan ik een storing melden als ik doof of slechthorend ben?
- Heb ik na een storing recht op compensatie?
Als u door een storing langer dan 4 uur geen stroom of gas heeft, krijgt u van ons compensatie voor de netwerkkosten die u betaalt. Als u recht heeft op deze compensatie, dan krijgt u van ons automatisch een brief. Meer informatie leest u op compensatieregeling na storingen.
Heeft dit antwoord u geholpen?