Stroom- of gasonderbreking

Heeft u geen stroom of gas? Vul uw postcode in en bekijk of er een storing is of werkzaamheden in uw buurt. Alle storingen en onderbrekingen door werkzaamheden vindt u hieronder.

Check op actuele storingen

Let op: Zodra een stroom- of gasstoring is gemeld, verschijnt deze binnen 15 minuten in het overzicht.

Ruikt u gas? Of vermoedt u een stroomstoring?

Bel naar het gratis Nationaal Storingsnummer en geef de gas- en/of stroomstoring aan ons door.

0800-900924/7 gratis bereikbaar.

Krijg ik compensatie na een storing?

Lees verder

Tips bij een stroom- of gasstoring

Lees verder

Valt uw omvormer uit?

Lees verder

Waar zijn we aan het werk?

Lees verder

Overbelast elektriciteitsstation voorkomen

In de lente en zomer is de kans op overbelasting van sommige elektriciteitsstations groter. Zeker wanneer er veel stroom wordt teruggeleverd en tegelijk weinig stroom wordt verbruikt. Wat doen wij om de kans op overbelasting te verkleinen? En hoe kunt u helpen?

Veelgestelde vragen over onderbrekingen

  • Maak gebruik van de tolkcontact-app.

    Heeft dit antwoord u geholpen?
  • Als u door een storing langer dan 4 uur geen stroom of gas heeft, krijgt u van ons compensatie voor de netwerkkosten die u betaalt. Als u recht heeft op deze compensatie, dan krijgt u van ons automatisch een brief. Meer informatie leest u op compensatieregeling na storingen. 

    Heeft dit antwoord u geholpen?