Inloggen op Mijn Enexis

Kies op welke online omgeving u wilt inloggen.

Mijn Enexis Kleinverbruik

Voor huisaansluitingen en kleine bedrijfsaansluitingen tot en met 3 x 80 ampère en gasaansluitingen tot en met G25.

Mijn Enexis Kleinverbruik

Mijn Enexis Grootverbruik

Voor zakelijke elektriciteitsaansluitingen groter dan 3 x 80 ampère en gasaansluitingen groter dan G25.

Mijn Enexis Grootverbruik

Andere online omgeving

Veelgestelde vragen

  • Kleinverbruik

    Met kleinverbruik bedoelen we een elektriciteitsaansluiting tot en met 3 x 80 ampère. En een gasaansluiting tot en met G25. Veruit de meeste woningen en kleine bedrijven hebben een kleinverbruikaansluiting voor stroom en gas. Bij klanten met een kleinverbruikaansluiting staan de netwerkkosten op de factuur van de energieleverancier.

    Grootverbruik 

    Met grootverbruik bedoelen we een elektriciteitsaansluiting groter dan 3 x 80 ampère. En een gasaansluiting groter dan G25. Deze aansluitingen worden gebruikt in bedrijven met grote machines en/of apparaten. Klanten met een grootverbruik ontvangen van ons een factuur voor netwerkkosten.

    Heeft dit antwoord u geholpen?
  • Mijn Enexis Kleinverbruik

    In Mijn Enexis Kleinverbruik kunt u een verzwaring of verlichting aanvragen voor uw elektriciteit- en/of gasaansluiting. Heeft u al een aanvraag gedaan? Dan ziet u hier de status. Ook vindt u er de veelgestelde vragen over uw aanvraag.

    Wilt u een nieuwe aansluiting aanvragen, een aansluiting verplaatsen of verwijderen? Ga dan naar mijnaansluiting.nl

    Mijn Enexis Grootverbruik

    In Mijn Enexis Grootverbruik kunt u:

    • uw facturen en aansluitingen inzien en downloaden.
    • uw gegevens inzien en wijzigen.
    • het energieverbruik inzien.
    • aanvragen indienen voor nieuwe, een wijziging of verwijdering van aansluitingen.
    Heeft dit antwoord u geholpen?
  • Wilt u uw kleinverbruikaansluiting wijzigen naar een grootverbruikaansluiting? 

    Heeft dit antwoord u geholpen?

Veelgestelde vragen over inloggen

Vanaf april logt u op een andere manier in bij Mijn Enexis.

  • Wij maken gebruik van Microsoft Entra.

     

    Heeft dit antwoord u geholpen?
  • Om in te loggen heeft u een account nodig. Deze maakt u aan op onze website. U logt vervolgens in op Mijn Enexis met de gegevens van uw e-mailprovider zoals Google of Microsoft.

    weet u niet met welk e-mailadres u moet inloggen? Maak dan een nieuw account aan.

    Heeft dit antwoord u geholpen?
    • Het inlogsysteem accepteert geen + teken in het e-mailadres. Als u het + teken en de toevoegingen na het teken weglaat in uw e-mailadres dan kunt u wel inloggen of en account aanmaken.
    • Gebruik u een groepsmailbox bijvoorbeeld info@bedrijf.nl? Dan kunt u alleen inloggen als u op dit account ook een wachtwoord heeft. Is deze er niet? Dan kunt u dit aanvragen bij de IT-afdeling van uw bedrijf. 
    Heeft dit antwoord u geholpen?
  • Vanaf april logt u op een andere manier in bij Mijn Enexis. We gaan een nieuw, veiliger inlogsysteem gebruiken. U kunt dan niet meer inloggen met een door uzelf gekozen wachtwoord. In plaats daarvan logt u in via uw e-mailprovider. U gebruikt hiervoor hetzelfde e-mailadres dat u ook voor Mijn Enexis gebruikt.

    Heeft dit antwoord u geholpen?
  • Heeft u een e-mailadres op een eigen domein zoals peter@bedrijf.nl en is dit niet van Microsoft of Google?  Dan krijgt u na het invullen van uw e-mailadres een mail met een eenmalig wachtwoord (one-time password).  Hiermee kunt u inloggen op Mijn Enexis.

    Heeft dit antwoord u geholpen?
  • Komt u er niet uit met de geboden oplossingen? Neem dan contact met ons op. 

    Let op!  Telefonisch of per e-mail kunt u geen aanvraag doen. Dit kan alleen online via 'Mijn Enexis' omdat wij bijvoorbeeld ook een foto van uw meterkast nodig hebben.  We kunnen u alleen helpen met problemen bij het inloggen.

    Heeft dit antwoord u geholpen?