Mijn Enexis Kleinverbruik

Wilt u de aansluitwaarde verzwaren of verlichten? Maak een account aan als u nieuw bent. Of log in als u al een account heeft of een aanvraag via mijnaansluiting.nl heeft gedaan.

Ik heb al een account

Inloggen

Ik wil een account aanmaken

Account aanmaken

Wat kan ik in Mijn Enexis Kleinverbruik? 

  • Een verzwaring aanvragen
  • Een verlichting aanvragen
  • Aanvragen bekijken die u eerder heeft gedaan

Zoekt u iets anders?

  • Wilt u advies of heeft u hulp nodig over de aansluitwaarde?
    Zoek een erkend installateur
  • Uw huidige aansluitwaarde weten?
    Check het  in 'Mijn meterkast'
  • Een nieuwe aansluiting nodig of een bestaande aansluiting verwijderen?
    Lees meer op de pagina aansluitingen
  • Heeft u een stroomaansluiting groter dan 3 x 80 ampère of een gasaansluiting groter dan G25?
    Ga naar 'Mijn Enexis Grootverbruik'

Problemen met inloggen

Bent u hier voor het eerst? Maak dan eerst een account aan.  Daarna kunt u inloggen.

Zo logt u in: 

  1. Vul uw e-mailadres in.
  2. U krijgt een e-mail met een eenmalig wachtwoord.
  3. Gebruik dat wachtwoord om in te loggen in Mijn Enexis.

  • Heeft u een e-mailadres op een eigen domein zoals peter@bedrijf.nl en is dit niet van Microsoft of Google?  Dan krijgt u na het invullen van uw e-mailadres een mail met een eenmalig wachtwoord (one-time password).  Hiermee kunt u inloggen op Mijn Enexis.

    Heeft dit antwoord u geholpen?
  • Geen e-mail met een eenmalig wachtwoord ontvangen? Kijk dan in uw map met ongewenste e-mail (spam).

    Vindt u daar ook geen e-mail? Probeer het dan later opnieuw.

    Heeft dit antwoord u geholpen?
    1. Klik rechtsboven op 'Mijn Enexis'.
    2. Klik op  'uitloggen'.
    3. Kies het account waarop u wilt uitloggen.
    4. Ga naar de inlogpagina.

    U kunt nu aangeven dat u een ander account wilt gebruiken.

    Heeft dit antwoord u geholpen?
  • Ziet de foutmelding er ongeveer zo uit?

    AADSTS50020: User account ‘(e-mailadres)’from identity provider ‘(naam provideer)’ doet not exist in tenant ‘Klanten Enexis'and cannot access the appliciation 'e43e9edc-3668-49ba-bc5c-5d971ceb9792'(Enexis Klantportalen) in that tenant. The account needs to be added as an external user in the tenant first. Sign out and sign in again with a different Azure Active Directory user account. 

    Dan heeft u geen account op dit e-mailadres.

    1. Ga naar enexis.nl/mijn-enexis/account-aanmaken
    2. Maak een account aan.

    Zodra u een account heeft aangemaakt. Kunt u inloggen op Mijn Enexis.

    Heeft dit antwoord u geholpen?
  • Komt u er niet uit met de geboden oplossingen? Neem dan contact met ons op. 

    Let op!  Telefonisch of per e-mail kunt u geen aanvraag doen. Dit kan alleen online via 'Mijn Enexis' omdat wij bijvoorbeeld ook een foto van uw meterkast nodig hebben.  We kunnen u alleen helpen met problemen bij het inloggen.

    Heeft dit antwoord u geholpen?

Veelgestelde vragen over inloggen

  • Om in te loggen heeft u een account nodig. Deze maakt u aan op onze website. U logt vervolgens in op Mijn Enexis met de gegevens van uw e-mailprovider zoals Google of Microsoft.

    weet u niet met welk e-mailadres u moet inloggen? Maak dan een nieuw account aan.

    Heeft dit antwoord u geholpen?
    • Het inlogsysteem accepteert geen + teken in het e-mailadres. Als u het + teken en de toevoegingen na het teken weglaat in uw e-mailadres dan kunt u wel inloggen of en account aanmaken.
    • Gebruik u een groepsmailbox bijvoorbeeld info@bedrijf.nl? Dan kunt u alleen inloggen als u op dit account ook een wachtwoord heeft. Is deze er niet? Dan kunt u dit aanvragen bij de IT-afdeling van uw bedrijf. 
    Heeft dit antwoord u geholpen?