Klacht indienen

Soms is er een snellere oplossing mogelijk en hoeft u geen klacht in te dienen. Dit geldt bij klachten over:
  • uw jaarrekening/de meterstanden: neem dan contact op met uw energieleverancier. 
  • de werking van de meter:  de pagina probleem met meter helpt u problemen op te lossen.
  • een rekening van werkzaamheden: neem contact op met onze klantenservice op 088 857 70 00. 
  • een monteur die niet of niet op tijd op een afspraak is gekomen: neem contact op met onze klantenservice op 088 857 70 00. 

Meld een klacht

1 UW GEGEVENS
2 CONTROLE
3 BEVESTIGING

Velden met een * zijn verplicht.

Uw klacht
Bijlage(n)

Wij willen uw klacht graag zo snel mogelijk afhandelen. U kunt dit zelf bespoedigen door alle relevante documenten voor uw schademelding hier als bijlage toe te voegen.

Hebt u de documenten nu niet bij de hand? Dan kunt u ons deze ook op een later tijdstip toesturen. De afhandeling van uw klacht kan dan langer duren.

Uw gegevens
Bijv: uwnaam@provider.nl
Uw 10-cijferig telefoonnummer
Adres van uw aansluiting
Hoe wilt u dat wij contact opnemen?
menu