Een probleem met de energiemeter

Soms kan er een storing of een technisch probleem ontstaan in de slimme meter. Meestal lossen we dit op afstand op. Lukt dit niet? Dan komt een monteur bij u langs om de storing of het probleem op te lossen. U ontvangt van ons dan een brief. 

Technisch probleem in de slimme meter

Soms kan er een technisch probleem ontstaan in de slimme meter waardoor deze niet meer goed werkt. We leggen u uit wat zo'n probleem is en hoe we dit oplossen.

Communicatiestoring in de slimme meter

Soms kan er een communicatiestoring ontstaan in de slimme meter waardoor deze niet meer uitgelezen kan worden. Dan laat de app van uw energieleverancier of energieverbruiksmanager geen actueel verbruik meer zien. Of vraagt uw energieleverancier ineens om uw meterstanden. We leggen u uit hoe dit zit en hoe we dit oplossen.

Ander probleem met de meter

Merkt u iets vreemds aan uw meter? Kunt u de meterstanden niet op afstand uitlezen? Of is uw energierekening onverwacht hoog of laag? Begrijpelijk dat u wilt weten of de meter goed werkt. We helpen u graag om dit samen op te lossen.