Klacht indienen

Heeft u een klacht? Soms is er een snellere oplossing mogelijk en is een klacht indienen niet nodig. Kijk eerst op onze website voor meer informatie, bijvoorbeeld over problemen met de meter, het verwijderen van een gasaansluiting of het verdwijnen van het TF-signaal.

Gaat uw klacht over een ander onderwerp? Geef dan een samenvatting en eventuele bijlagen over uw klacht aan ons door via onderstaand klachtenformulier. U ontvangt zo spoedig mogelijk antwoord van ons.

Wat is uw klacht?

We kunnen u sneller helpen als u ons een volledige samenvatting geeft van uw klacht. Voeg passende bijlages toe en benoem de volgende zaken:

  • Hoe en wanneer is Enexis Netbeheer betrokken bij de slechte ervaring?  
  • Heeft u een geschikte oplossing in gedachten?
  • Gaat het om een aansluiting? Betreft het elektriciteit of gas?
Nog 1500 karakters
Het bestand mag maximaal 2,3 mb zijn. U kunt meerdere bestanden uploaden.

Uw contactgegevens

Om u verder te helpen met uw klacht, hebben we wat gegevens van u nodig. We vragen uw persoonsgegevens zoals uw e-mailadres en telefoonnummer om u te kunnen bereiken over uw klacht. Uw adresgegevens hebben we nodig om de juiste informatie te verzamelen voor een passende oplossing. 

Bent u een consument of zakelijke klant?
    U ontvangt een bevestigingsmail en een mail met onze reactie op uw klacht.
    We kunnen u bellen als we vragen hebben over uw klacht.

    Wat doen wij met uw gegevens?

    Lees meer over hoe we met uw gegevens omgaan in de privacyverklaring.