Klacht indienen

We doen ons best om u goed te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over ons werk. In dat geval kunt u een klacht indienen

Soms is er een snellere oplossing

U hoeft niet altijd een klacht in te dienen. Misschien vindt u het antwoord al op 1 van deze pagina's:

Staat uw onderwerp er niet bij?

Dan kunt u natuurlijk een klacht indienen via ons klachtenformulier.

Klachtenformulier

Omschrijf uw klacht zo duidelijk mogelijk. Zo kunnen we uw klacht goed en snel beoordelen.

Denk aan:

  • Hoe en wanneer waren wij betrokken bij uw vervelende ervaring?
  • Heeft u zelf al een goede oplossing in gedachten?
  • Gaat het om een aansluiting? Zo ja, is dat voor stroom of gas?
Nog 1500 karakters
Het bestand mag maximaal 2,3 mb zijn. U kunt meerdere bestanden uploaden.

Uw gegevens


Bent u een consument of zakelijke klant?
    U ontvangt een bevestigingsmail en een mail met onze reactie op uw klacht.
    We bellen u als we vragen hebben over uw klacht.

    Wat doen wij met uw gegevens?

    Lees meer over hoe we met uw gegevens omgaan in de privacyverklaring.