Controleer de status van uw energiecontract en aansluiting

Wilt u gebruik blijven maken van elektriciteit en/of gas? Of is uw pand afgesloten van energie en wilt u het opnieuw laten aansluiten op het net? Log in en lees wat u moet doen:
  • Al een contract geregeld? Controleer of alles in orde is.
  • Nog geen energieleverancier gevonden? Lees wat u moet doen om afsluiting te voorkomen.
  • Bent u afgesloten van elektriciteit en/of gas? Wij vertellen u hoe u weer wordt aangesloten.

Inloggen

Bent u de inlogcode en/of brief kwijt?

Neem contact op met onze Klantenservice (088 8577000)  om uw persoonlijke inlogcode op te vragen. Onze  Klantenservice  is  van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur bereikbaar.

Inloggen

Waarom moet ik inloggen?

Heeft u van ons een brief gekregen met een inlogcode? Dan is er op uw adres geen contract voor stroom en/of gas bekend met een energieleverancier. Log in en bekijk wat u moet doen. Heeft u al een contract geregeld? Log dan in om de status te controleren. Zo weet u zeker dat u elektriciteit en/of gas kunt blijven gebruiken.

Zodra uw contract ingaat, kunt u nog 10 werkdagen inloggen. Daarna vervalt de inlogcode. 

Brief gehad maar verwijdering aangevraagd? 

Gebruikt u geen gas meer? En heeft u hiervoor al een verwijdering aangevraagd? De kans bestaat dat u toch u een brief heeft gehad over het regelen van een energiecontract. U hoeft de brief niet te bewaren. Deze is niet op u van toepassing.

Wat doet Enexis Netbeheer?

Wat doet Enexis Netbeheer?

  • Gas- en elektriciteitsnetten aanleggen en onderhouden.
  • Via kabels en leidingen elektriciteit en gas vervoeren.
  • Gas- en stroomstoringen opsporen en verhelpen.