Bekijk de status van uw energiecontract

Heeft u van ons een brief gehad over een energiecontract? Of Is uw pand afgesloten en wilt u juist weer aangesloten worden op het energienet? Log in en bekijk wat u kunt doen.
  • Heeft u al een energiecontract geregeld? Bekijk of dit al bij ons bekend is. Zo voorkomt u dat u zonder energie komt te zitten.
  • Nog geen energieleverancier? Lees wat u moet doen om een contract te regelen. Daarmee voorkomt u afsluiting.
  • Bent u afgesloten? Wij helpen u om weer aangesloten te worden. Log in en lees wat u moet doen.

Inloggen

Bent u de inlogcode en/of brief kwijt?

Neem contact op met onze Klantenservice (088 8577000)  om uw persoonlijke inlogcode op te vragen. Onze  Klantenservice  is  van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur bereikbaar.

Waarom moet ik inloggen?

Heeft u van ons een brief gekregen met een inlogcode? Dan is er op uw adres geen contract voor stroom en/of gas bekend met een energieleverancier. Log in en bekijk wat u moet doen. Heeft u al een contract geregeld? Log dan in om de status te controleren. Zo weet u zeker dat u elektriciteit en/of gas kunt blijven gebruiken.

Zodra uw contract ingaat, kunt u nog 10 werkdagen inloggen. Daarna vervalt de inlogcode. 

Brief gehad maar verwijdering aangevraagd? 

Gebruikt u geen gas meer? En heeft u hiervoor al een verwijdering aangevraagd? De kans bestaat dat u toch een brief heeft gehad over het regelen van een energiecontract. U hoeft de brief niet te bewaren. Deze is niet op u van toepassing.

Wat doet Enexis Netbeheer?

Wat doet Enexis Netbeheer?

  • Gas- en elektriciteitsnetten aanleggen en onderhouden.
  • Via kabels en leidingen elektriciteit en gas vervoeren.
  • Gas- en stroomstoringen opsporen en verhelpen.