Klantenservice Zakelijk

​Stel hieronder uw vraag in onze geautomatiseerde chat. Hoewel u niet chat met een echt persoon, geeft het wel antwoord op veel van uw vragen. 
​​

Uw aansluiting

Enexis is verantwoordelijk voor de gas- en/of elektriciteitaansluiting in uw bedrijf. Hier vindt u alle informatie over het aanvragen, wijzigen of verwijderen van aansluitingen.

Lees meer

Facturen en betalen

Op deze pagina’s vindt u alle informatie over uw factuur en de betaalwijzen. Ook vindt u informatie over wat gebeurt als u niet aan uw betalingsverplichting voldoet.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Lees meer

Veelgestelde vragen over meters

Veelgestelde vragen over meters hebben wij alvast voor u beantwoord.

Lees meer

Wanneer en hoe meldt u een storing?

Hebt u een stroom- of gasstoring en ligt de oorzaak waarschijnlijk niet aan de installatie in uw bedrijfspand? Lees hier hoe en wanneer u een storing kunt melden.

Lees meer

Staat het antwoord op uw vraag niet bij onze veelgestelde vragen​? Of hebt een ander verzoek? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Via dit contactformulier stuurt u ons een e-mail.

​​

Staat het antwoord op uw vraag niet bij onze veelgestelde vragen​? Of hebt een ander verzoek? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 17.00 uur via het telefoonnummer 0900 1870*.

* tarief 35 cent per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten​.

Was deze pagina nuttig?

Ja Nee