De pagina die u zoekt, is helaas niet gevonden.

Heeft u de zoekfunctie al geprobeerd? Daarvoor typt u een trefwoord in het zoekveld hierboven. U kunt ook op een van de onderstaande links klikken.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Wilt u meer weten over de slimme meter? Lees hier meer informatie over de slimme meter

Lees meer

Zelf energie produceren? Dat is leuk en goed voor uw energierekening én het milieu. Wilt u zelf aan de slag, en zoekt u meer informatie, dan bent u hier op de juiste plek.

Lees meer

U kunt Enexis bereiken per telefoon, post, contactformulier en sociale media. Voor veel vragen en verzoeken kunt u terecht bij onze klantenservice.

Lees meer

De Klantenservice van Enexis is op werkdagen te bereiken van van 8.00 uur tot 18.00 uur voor consumenten en zakelijke kleinverbruikers, en van 08.00 tot 17.00 uur voor zakelijke grootverbruikers.

Lees meer

Speciaal voor gemeentes heeft Enexis de Portal Openbare Verlichting​ ontwikkeld. Via deze portal kunt u aanvragen indienen, storingen melden en status van storingsmeldingen opvragen.

Lees meer

Wilt u als ondernemer weten wat de slimme meter voor u kan betekenen? Antwoorden op deze en meer vragen over de slimme meter leest u hier.

Lees meer

Lees hier alles wat u moet weten als consument over onze diensten en tarieven, meters, standen en klantenservice.

Lees meer

Heeft u een stroom- of gasstoring en ligt dat waarschijnlijk niet aan uw installatie in uw huis? Bel dan het Nationaal Storingsnummer: 0800 9009.

Lees meer

Enexis verzorgt de aansluiting van uw bedrijf op het gas- en elektriciteitsnet. Lees wat voor uw organisatie of bedrijf kunnen betekenen.

Lees meer

Enexis brengt de energie van de leverancier die u hebt gekozen bij u in huis of in uw bedrijf. Voor dit transport worden kosten in rekening gebracht.

Lees meer

​​​​​​​​​​​